Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след престой с фабричен парктроник 156ФЛ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след престой с фабричен парктроник 156ФЛ

    И те така....
    колата седя 3 седмици без никой да я пипа в Дания.Като се прибрах акумулатора беше почти умрял и с два, три опита да запаля го убих тотално...така...акумулатора го заредих и сега е ОК.Парктроника, обаче, не работи.Подчертавам, че го оставих перфектно работещ.
    Това, което прави е, като включа на задна изпиуква за активация и после най-често пиука 3 или 4 пъти през равен интервал от време с по-странен звук от нормалното.Един единствен път проработи замалко, което ме навежда на мисълта, че не е умял напълно.Или другата версия е просто да не издаде никакви звуци...

    Та някакви идеи какво да направя и тези пиукания да не са някаква примитивна самодиагностика?Предполагам, че проблема ми е с влага някъде по веригата, но къде да я търся?
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

  • #2
    Колега, имаме същия проблем и ние, ще следя темата...
    Alfa Romeo 33 1.5 boxer-ex, Alfa Romeo 155 1.7 T.Spark-ex, Alfa Romeo 166 2.4 JTD (136hp)-ex
    '00 Ford Focus 1.8 TDDI 90hp.
    '05 Alfa Romeo 166 2.4 M-jet 20v 175hp Distinctive

    Comment


    • #3
      Преди два дена валя проливен дъжд и при мен се получи същото.Хубавото е,че днес този звук го няма.
      145 1.4ТС 97г.EX,156sw2.4jtd 20V 2005 EX,
      159sw 2.2jts ti 07г. EX,147 1.9jtdm 8V 07г.EX
      159 1.9jtdm 05г.

      Comment


      • #4
        Виж като включиш на задна и се доближиш хубаво до всеки сензор дали се чува да издава шум.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #5
          Така, пичуве, аз понеже така не мога да живея и нещо да не работи, та викнах Неволята и свалихме за 1 час бронята, поразмърдахме тук-там връзките, поизтрих калта, позачистих и воала имам си парктроник обратно...пък ако спре пак, там е доста мръсно, операцията вече е ясна.....пукането се чуваше от всичките сензори-те са си ОК....работата беше в контакта...
          Това, което прочетох в еЛерн-а е, че този звук(различен от нормалния на парктроника) е сигнал за проблем и, че системата се гаси...така, че ако някой му пищи така едно гейско след активационния сигнал, да си търси проблем в сензорите или компа....

          Единствения минус от цялата операция е, че ръснах една видийка от задния номер там където спирам, та да видим кога ще ми се боцне в гумата....
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #6
            Хм, свалянето на задна броня на вагон ако се вярва на и-лърн-а си е една доста сериозна операция, включваща сваляне на задните колела, почти пълно разглабяне на интериора в багажника и т.н.... Така ли е практически или..?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
              Хм, свалянето на задна броня на вагон ако се вярва на и-лърн-а си е една доста сериозна операция, включваща сваляне на задните колела, почти пълно разглабяне на интериора в багажника и т.н.... Така ли е практически или..?
              Не, има 3 болта от външната горна, задна страна на бронята, точно пред механизъма за заключване на задния капак и 3 от долната. Отделно трябва да се отворят страничните мокети отстрани вътре в багажника хубаво, защото има по 2 болта на страна и вътре(един зад калника и един под стоповете се пада от вътре).
              Има по един болт точно на ръба на бронята, където се хваща за задния панел при гумата.За него се дърпа подкалника напред и е достъпен.Има и по една видийка от донлата страна и това е....и после само внимателно да се свали, че жиците на осветлението, на номера са късички....

              За да се отворят мокетите обаче е хубаво да се свалят декоративните пластмаси 3бр, централната на заключалката и двете странични...Централната я държат 4+2 болта, страничните-по 2....
              Общо взето ако знаеш какво и къде, за 30минути е долу....
              Last edited by Satanism; d.m.y г., 10:52.
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                Не, има 3 болта от външната горна, задна страна на бронята, точно пред механизъма за заключване на задния капак и 3 от долната. Отделно трябва да се отворят страничните мокети отстрани вътре в багажника хубаво, защото има по 2 болта на страна и вътре(един зад калника и един под стоповете се пада от вътре).
                Има по един болт точно на ръба на бронята, където се хваща за задния панел.За него се дърпа подкалника напред и е достъпен.Има и по една видийка от донлата страна и това е....и после само внимателно да се свали, че жиците на осветлението, на номера са късички....

                За да се отворят мокетите обаче е хубаво да се свалят декоративните пластмаси 3бр, централната на заключалката и двете странични...Централната я държат 4+2 болта, страничните-по 2....
                Общо взето ако знаеш какво и къде, за 30минути е долу....
                Живо приключение си е, а и после да я напаснеш трябва. Като сваля бронята не помисли ли нещо допълнително да ги изолираш?
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Ами няма какво да се напасва толкова...като вкараш по един болт от всяка страна и тя си идва на място....разбира се ако не е приютявала полвината италиански автопарк в багажника си....иначе няма какво да се изолира...трябва само да се изчистят куплунзите от калта и това е....някое лято ще сваля целия кабел и ще го почтистя основно, но засега си пиука без грижи и не мисля да се занимавам повече...
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #10
                    @NightRider: Hещо не разбрах въпроса ти..?

                    edit:
                    Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                    Човека пита дали съм изолирал жицата на парктроника с нещо, че сега си виси най-спокойно зад бронята и цялата кал отива по нея....
                    Ясно, аз не разбрах първоначално
                    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 13:24.

                    Comment


                    • #11
                      Човека пита дали съм изолирал жицата на парктроника с нещо, че сега си виси най-спокойно зад бронята и цялата кал отива по нея....
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #12
                        А знаете ли дали генераторът на 40kHz, респективно усилвателят са вградени в датчиците?
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Хехе...обаче моя ремонт изкара точно 1 дъжд време.....тия дни ще сваля пак бронята, ще изкарам целия кабел и ще го кача вкъщи на почистване и после контактно спрейче по всички връзки...надявам се това да реши проблема.Пък ще мисля и за някаква по-сериозна изолацийка на конекторите.Ако стане работата може да постна някакво хау-ту, че като одъртяват кошовете все повече такива теми ще има....
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                            Хехе...обаче моя ремонт изкара точно 1 дъжд време.....тия дни ще сваля пак бронята, ще изкарам целия кабел и ще го кача вкъщи на почистване и после контактно спрейче по всички връзки...надявам се това да реши проблема.Пък ще мисля и за някаква по-сериозна изолацийка на конекторите.Ако стане работата може да постна някакво хау-ту, че като одъртяват кошовете все повече такива теми ще има....
                            Виж какво съм попитал над теб - важно е в твоя случай
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Виж какво съм попитал над теб - важно е в твоя случай
                              Предполагам, че е в датчика...що е важно?
                              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                              OEM & Ventura Garage
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                              Comment

                              Working...
                              X